Nina och Robert

Nina och Robert
bröllop

onsdag 30 mars 2011

Underbara älskade

Vilken underbara människor jag har i mitt liv! Efter inlägget igår har det kommit telefonsamtal och sms från mina fina vänner och släktingar. Ni peppar mig verkligen och det behövs när man har dagar som jag hade igår. Robert kom hem med lunch och kvällen spenderade jag på 39an och det var skönt att få skingra tankarna lite. Lik förbaskat vaknade jag 04 inatt igen (utan förvärkar) och kunde inte somna om. Fick sova några timmar på morgonen nu istället så nu känner jag mig rätt pigg ändå. Det är så lätt att hamna i en spiral av negativa tankar och det är svårt att komma ur den, men jag försöker verkligen och med det fina stöd jag har så känns det redan mycket bättre! Bebisen kommer när den är redo för det och det finns ingenting jag kan göra åt saken. Tänker banne mig inte dricka ricinolja i alla fall :-) 

Idag kommer Roberts systerdotter Mindy förbi en sväng. En solig promenad och en sväng till affären så jag kan handla lite mjölk m.m. Ska bli trevligt med lite sällskap! Som sagt, fina människor har jag det gott om i mitt liv! 

1 kommentar:

  1. Usch, jag lider med dig att du tvingats prata med försäkringskassan. Härligt att du har så fina vänner!

    Ett tips nu när du inte är på topp. Passa på att göra sånt som får dig att må bra, klipp dig, lägg en ansiktsmask, pyssla eller ät god glass.

    SvaraRadera