Nina och Robert

Nina och Robert
bröllop

fredag 4 mars 2011

Tillbaka

Ska jag vara ärlig trodde jag inte att jag någonsin skulle återvända till bloggandet igen. Under åren 2005-2008 bloggade jag och allt detta finns kvar här om någon skulle vara intresserad av att läsa det. Mest skitsnack om ingenting, ungefär som den här bloggen kommer bli skulle jag tro. På gamla bloggen finns det mest om mig, men jag får väl skriva ihop en sammanfattning här med. 

Är 26 år gammal, bor i Göteborg med min sambo Robert. Vi har två katter, Cesar & Zorro. De är bröder och 7 år gamla. Kommer från Örebro, där jag bodde tills jag var 19 och flyttade till Göteborg för kärlekens skull. Lyckat drag, i augusti firar vi 10 år tillsammans. Jobbar som innesäljare på en större matvarugrossist och trivs bra. Men det som tar upp det mesta av min tid just nu är lilla knytet jag bär runt på (även kallad Hebbis). Som inte är så himla liten längre. 27:e mars är det beräknat, och kan alltså ske vilken dag som helst. Eller april, vilket jag själv tror det kommer bli. Detta ämne kommer väl komma upp en hel del i mina inlägg, så varning redan nu för graviditetsbloggande! Går på mammaledighet den 16:e mars och önskar just nu att tiden skulle gå lite snabbare. Inte så sugen på att jobba längre...

För övrigt gillar jag att baka, även laga mat kan vara kul emellan åt (det måste jag väl skriva med mitt yrke...) så det kommer nog lite recept och bilder på det jag hittar på framöver. Även läsning är ett stort intresse, jag hoppas att jag inte tappar det alltför mycket efter Hebbis ankomst. Dyker upp lite recensioner och rekommendationer här då och då!

Nä, det får vara allt för denna presentationen! Här är jag i alla fall...! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar