Nina och Robert

Nina och Robert
bröllop

måndag 28 mars 2011

BF +1

Jahopp, måndag igen. Solen skiner och det verkar för en gång skull inte blåsa storm samtidigt. Härligt! Känner mig seg och trött idag. Vaknade tidigt imorse och låg vaken en timma innan jag var tvungen att gå upp och ta mig en macka och ett glas juice. Hatar när man vaknar och magen skriker, då går det inte att somna om. Sen sov jag några timmar till och nu ska jag strax till barnmorskan. Ränner där en gång i veckan nu sista tiden men det är ju bra att kontrollerna är täta. 

Igår var vi iväg och köpte lite nya muggar och glas som jag tänkte visa senare. Riktigt nöjd med våra inköp, drack te ur en ny mugg imorse och det smakade riktigt bra! Nä, nu måste jag sätta fart (haha, ungefär som jag kan få upp någon fart) så jag inte missar bussen! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar