Nina och Robert

Nina och Robert
bröllop

måndag 28 mars 2011

Dagen som försvann

Vet inte vad som hände med denna dagen, den bara sprang iväg. Skönt att tiden går fort i alla fall! Allt gick bra hos barnmorskan. Blodtrycket ok, bebisens hjärtljud trummade på. Pratade såklart lite grann om besöket på Mölndal men annars har jag inte så många frågor längre. Har en tid till bokad nästa måndag, sen blir ansvaret någon annans om Hebbis inte kommit vid det laget. Jag sa att jag inte hade lust att träffa henne igen nästa vecka och det förstod hon, men jag såg i hennes blick att hon nog tror att vi kommer det. Efter besöket försökte jag hämta ut Apoteket-boxen men den var slut :( De skulle få in snart igen så jag får väl försöka igen senare. Tröstade mig med en glass i solen, riktigt varmt idag! Underbart!! Robert hämtade mig efter besök vilket inte var "meningen" från början. Skönt att ha sällskap hemma en stund på eftermiddagen. Jag låg och vilade i soffan och lyssnade när han trummade på sitt tangentbord vid köksbordet. Gillar skarpt att han kan jobba mycket hemifrån!

Här kommer en bild på inköpen från igår. Espressokopp med fat, nya kaffemuggen och så vinglaset utan fot. Blev förälskad i det för länge sedan efter en afterwork på El Corazon, där de har dessa glas. Har dock inte slängt mina klassiska med fot, men är glad att jag har av båda! (Per Morberg i bakgrunden får ni på köpet!)

1 kommentar: