Nina och Robert

Nina och Robert
bröllop

måndag 21 mars 2011

En plats...för katten

När jag plockade lite med grejorna jag köpte på Babyproffsen i lördags insåg jag att skötbädden antagligen skulle passa inte bara bebisen bra, utan även våra missar. Mjukt och gott att sova på, speciellt i deras nya favorit rum, badrummet. Av någon anledning är det lägenhetens roligaste rum sen vi gjorde om lite. Så, jag la skötbädden där den ska vara, men tog inte av plasten. Och det var ett ganska lyckat drag. Hur vi ska göra sen, när Hebbis är här, vet jag inte. Får hitta någon annan lösning för att förhindra att detta händer.... (att försöka uppfostra dem genom tillsägning och skäll är meningslöst. De lyssnar bara på Robert, honom är de jätterädda för. Mig skiter de fullständigt i.)

Jääääsp!

2 kommentarer:

  1. Tycker det ser ut som Zorro försöker säga något.. ;)

    SvaraRadera
  2. Antagligen att jag ska gå därifrån och låta honom sova ifred :-)

    SvaraRadera