Nina och Robert

Nina och Robert
bröllop

onsdag 9 mars 2011

Besviken

Försökte få tag i semla idag igen utan resultat. Varför är de alltid slut? Jag förstår verkligen inte. Och jag tror inte bagerierna fattar hur allvarligt det är att neka en gravid kvinna en semla när hon vill ha det. Om det inte vore för att jag tycker så mycket om det så hade jag sagt att det inte blir en enda semla till i år. Men jag vet inte om jag kan hålla det, tyvärr. Idag bakar jag kladdkaka istället.

Så här glad hade jag varit om inte semlorna tatt slut. Men det är jag alltså inte idag. (Bilden är tagen vid ett annat tillfälle, när jag var glad). (Älskar för övrigt min randiga mamma-tröja, skulle kunna ha den varje dag men eftersom jag spiller på magen hela tiden så är det svårt).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar