Nina och Robert

Nina och Robert
bröllop

tisdag 22 mars 2011

Tisdag

Första natten på länge som jag sovit riktigt dåligt. Vaknat om vartannat, hittade ingen bekväm ställning och allt kändes bara fel. Tror jag hade förvärkar i omgångar dessutom (jag är fortfarande lite osäker på hur detta känns) så vid fyra tog jag fram mobilen och spelade lite yatzy. Jaja, nu är dagen igång i alla fall och jag har hunnit rensa i jobbmailen så det kan jag känna mig nöjd över! Dagens projekt består av lite smågrejor. Hade tänkt att göra rent och fint i kylen, men jag får se om jag orkar. Känner mig inte alls peppad för det. Annars ska jag läsa igenom en pdf med Signes Profylax som jag hittade igår (har bara gjort några andningsövningar på föräldrautbildningen) och så ska jag till barnmorskan också. Idag måste bebisen ha fixerat sig, så som min mage sjunkit ner. Fast man vet ju aldrig...

Robert kommer hem tidigt idag och kör mig till barnmorskan. Har de senaste veckorna tyckt att det är obehagligt att köra bil. Jobbigt att ta sig in och ut ur bilen och så känns det som jag klämmer hela magen när jag kopplar. Dessutom behövde han bilen i jobbet idag så då får han jobba hemifrån efter besöket. Skönt det måste vara att ha ett jobb du kan göra lite var du vill!

2 kommentarer:

  1. Tack för din fin kommentar på min blogg! Det värmer! Tanken är att inspirera och ibland blir det mer avancerat än andra gånger. Följer din spännande resa med spänning!!:)

    SvaraRadera
  2. Inspirerar gör du verkligen! Ska försöka bli bättre på att improvisera lite, jag fastnar lite i recepten jag har och så vågar jag inte riktigt ta ut svängarna. Va roligt att du läser, får hoppas att nästa etapp på resan kan börja snart!!

    SvaraRadera