Nina och Robert

Nina och Robert
bröllop

fredag 18 mars 2011

Fotograf

Det här med att ta kort, alltså riktiga proffsiga kort, på bebismagen känns ju som något man bara "ska" göra. Jag behövde aldrig fundera så mycket på det eftersom en av mina närmaste vänner är en alldeles ypperlig fotograf som jag agerat modell åt många gånger tidigare. Kändes skönt att någon som känner en så väl tar fotona, och jag känner mig avslappnad på ett helt annat sätt än vad jag skulle om jag gått till en fotostudio. Ska bli roligt att se resultatet i vilket fall som helst! Här kommer lite bilder som min talangfulla vän tagit, och även en länk till hennes hemsida. Även profilbilden till höger är tagen av henne.






 Här finner ni henne om ni vill läsa mer: 

http://www.carolinekstrom.se/

3 kommentarer:

  1. Ja, visst är de? Den på mig och Robert ser ut att vara tagen utomlands, men det är faktiskt i Varberg!

    SvaraRadera
  2. Tack fina du för de varma orden :).
    Kram på dej!

    SvaraRadera