Nina och Robert

Nina och Robert
bröllop

fredag 11 mars 2011

Bokrea

Har ännu inte handlat några böcker på bokrean, men nu slog jag till eftersom jag läst klart den jag håller på med och inte hittade något spännande som väntade på mig i bokhyllan. Bara en som inte var på rea, kollade på biblioteket efter den men det var 105 reservationer på 15 böcker så jag kände att det kunde vara värt den extra slanten. Det blev som följer:

* Flaskpost från P av Jussi Adler-Olsson. Hör mycket bra om den, så det återstår att se!
* Kråkflickan av Jerker Eriksson. Inbunden bok för 45 spänn. Mycket nöjd!
* Vansinne av Dean Koontz. Rea där med, har inte köpt någon Koontz innan men läst några stycken.

* Den döende detektiven av Leif GW Persson. Även den billig på rean, blir första GW-boken för mig. 
* Triptyk av Karin Slaughter. Ny författare för mig, ska bli intressant att se vad hon bjuder på. 

Ja, vi får väl se hur många av dem jag hinner plöja igenom. Älskar att ha ett gäng böcker som bara väntar på att jag ska läsa dem :-) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar