Nina och Robert

Nina och Robert
bröllop

måndag 7 mars 2011

Måndag

Vaknade med mer energi än jag trodde idag. Den sinade dock efter lunch, och övergick i ryggont. Eller snarare skuldrorna som inte känns helt okej idag. En god massage hade varit välkommen. Tror jag kan få det om några dagar när karln är på benen igen. 

Min vikarie började förra veckan vilket gör att min arbetsbörda har lättat ganska mycket. Imorgon ska hon ta över min plats helt för första gången, så jag ska sitta i närheten och assistera henne och andra kolleger som behöver hjälp. Tror inte hon kommer behöva så mycket hjälp då hon jobbat hos oss mellan april-september förra året och kan det mesta. Friska upp minnet lite bara så sitter allt där det ska. Känns tryggt och lugnt att lämna över :-) Kan inte riktigt förstå att jag bara ska jobba några dagar till innan jag ska vara hemma i över ett år. Jag som alltid jobbar.


Det har visst varit problem med att kommentera. Nu ska det funka. Välj profil Namn/Webbadress (man behöver inte fylla i någon webbadress, det räcker med namnet) och sen är det bara att skriva av sig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar