Nina och Robert

Nina och Robert
bröllop

torsdag 31 mars 2011

Äta och äta och äta

Känns som det enda jag gör är att äta och äta. Efter att jag ätit lunch tar det ca 2 timmar innan det är dags att stoppa i sig något igen. Det är väl okej när man har saker hemma, men det jobbiga är nätterna. Vaknar tidigt tidigt och måste gå upp för att äta något för att magen skriker... Nog för att jag gillar mat men att äta stup i kvarten börjar bli lite tjatigt. Och dyrt framförallt... 

Imorgon är det fredag - gött! Upplever det faktiskt så fortfarande trots att jag är hemma hela dagarna, men fredag betyder ju att Robert är hemma några dagar så jag har sällskap! Hoppas på uppehåll imorgon så jag kan ta en promenad. Just nu känns det som hela kroppen håller på att gå sönder, har så ont överallt. Ljumskarna, ja i princip hela höftpartiet, ryggen om jag går för länge eller böjer mig konstigt, handleden pga karpaltunneln... Längtar efter att kunna ligga på mage eller rygg. Nu ska jag sluta klaga och gå och läsa GW istället. Gonatt!

2 kommentarer:

  1. På måndag kommer Hebbis, bara att hålla ut! Jag har sagt 4/4 hela tiden och Hebbis vill ju hemskt gärna träffa sin mormor och morfar så överlev bara helgen kompis! :)

    SvaraRadera
  2. På måndag säger du? Ja, 4/4 låter inte så himla tokigt faktiskt :-) Känns bättre idag, orkar inte vara negativ längre så nu kör vi positiva stilen! Detta är ju trots allt det mesta positiva som kan hända en, bara det att ungen drar ut på tiden lite!

    SvaraRadera