Nina och Robert

Nina och Robert
bröllop

onsdag 23 mars 2011

Kvällsfunderingar

Ikväll fick jag äntligen min fruktsallad. Så himla gott! Har någon portion kvar till imorgon också, det är så gott att ta en skål till frukost dagen efter! Bad Robert köpa hem lite drickor och snabb energi i form av snickers, kexchoklad m.m. som vi kan ha med till förlossningen. Han köpte hem ett lass, men det värsta är ju att vi inte kan låta bli det. Har redan ätit upp varsin snickers och druckit upp en cola... Vi får väl se hur mycket som blir kvar. Men å andra sidan tänker jag så här: Om vi äter upp allt kommer Hebbis att bestämma sig för att komma just då, så det kanske är bäst att vi skyndar oss att äta upp det! Blev nedstämd när jag läste mig till att i Göteborg kan man få gå så långt som TRE veckor över tiden innan de sätter igång en. Hade absolut inte räknat med det och är lite rädd för överburenhet och att något ska hända bebisen om den stannar där inne för länge. Äsch, ingen idé att tänka på det redan men det är lätt att göra det när man bara går och väntar... 

 Zorro har för övrigt gått över från att ligga på skötbädden till korgen bredvid med blöjor och tvättlappar bl.a. Ja, den är lite för liten, men det verkar ju inte bekomma honom...

1 kommentar:

  1. Vi körde regain eller vad de heter - sånadär återhämtningsdrycker - på förlossningen, lätt att få i sig och inget som är så gott att man äter upp det innan.

    Kolsyra funkade förresten inte alls för mig utan jag var väldigt glad att vi köpt en massa små tetror med typ festis

    SvaraRadera