Nina och Robert

Nina och Robert
bröllop

onsdag 30 mars 2011

Foton

När vi var i New York i somras passade vi på att köpa oss en systemkamera. Det är rätt stor skillnad i pris jämfört med hemma så det kändes som ett bra läge att passa på. Det är en Canon EOS 500D och jag skäms lite över att jag inte satt mig in i kameran mer, för det är väldigt roligt att fota. På gymnasiet gick jag samhällsvetenskaplig med inriktning media vilket innebär fotokurs där man fotade och framkallade själv. Älskade den kursen! Hur som helst, även om man bara kör kameran på auto blir det rejäl skillnad från vår gamla lilla kamera. Att ha en riktigt bra kamera känns ännu bättre nu när det är bebis på gång, vi lär nog ta en hel del bilder på Hebbis. 

Här kommer två bilder som jag tagit i alla fall! 

Cesar

Från en kall promenad i vintras


3 kommentarer:

  1. Den på Cesar är grym...tycker jag

    SvaraRadera
  2. Cesarbilden får ni fixa till en tavla tycker jag!
    Hoppas att allt är bra nu och jag tänker på er varje dag, Hebbis är bara lite blyg ;p
    Kram på er!

    SvaraRadera
  3. Ja, man kanske skulle rama in den istället för den vi har i hallen?

    Sanna: Tack, ja det verkar inte bättre än att Hebbis är lite blyg. Får hoppas den vågar sig ut snart :-)

    SvaraRadera