Nina och Robert

Nina och Robert
bröllop

söndag 27 mars 2011

Gratis boxen

Var och hämtade gratisboxen på Babyproffsen igår och den var helt okej tycker jag. Lite blöjor, en bok, babyolja, rabattkuponger, våtservetter, amningskupor, reflex som jag satt på barnvagnen, nappflaska m.m. Fanns även en blöjhink med från Angelcare och jag vet att deras refiller är svindyra men gratis är gratis. Dock inte helt för jag köpte en extra refill för 199:- Jag tror inte vi kommer köpa refillerna igen efter att dessa tagit slut, men jag tänkte att jag ger det ett försök i alla fall. Robert och lukter som inte är en ljuv sommaräng går inte riktigt ihop så vi får väl testa och se :-)

Fick aldrig hämtat boxen på Apoteket, den är jag väldigt nyfiken på men det får bli i veckan istället. 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar