Nina och Robert

Nina och Robert
bröllop

måndag 21 mars 2011

Dags för dagens projekt!

Då var det måndag igen och åter till "vardagen". Min vardag ser ju rätt annorlunda ut nu när jag inte jobbar längre. Visst är det otroligt skönt att sova länge (idag vaknade jag 10.10!!), inte tänka så mycket på vad dagen ska innehålla och så. Men det är också skönt att ha "Dagens projekt" att rikta in sig på. Idag blir det att baka bullar. Tycker väldigt mycket om att baka och passar på när tid finns, och det gör det ju idag (om inte bebisen bestämmer sig för att det är dags mitt i baket men det tror jag inte...). Robert fick bestämma så det blir både kanel - och vaniljbullar. Båda är lika gott så jag brukar ofta köra halva halva när jag bakar. Jag återkommer med lite bilder senare så får vi se hur de blir! 
 

3 kommentarer:

  1. Mums :). Era grannar kommer gärna på fika. Bara så ni vet ;).

    SvaraRadera
  2. Låter jättegott. Hade behövt ngt sånt idag efter att ha varit på inskrivning på sjukhuset. Operation i morgon, håll tummarna!

    SvaraRadera
  3. Carro: Ni är alltid välkomna på fika! :-)

    Johanna: Det kommer jag verkligen att göra, hoppas allt går bra!

    SvaraRadera