Nina och Robert

Nina och Robert
bröllop

tisdag 29 mars 2011

Inte på topp

Vaknade strax efter 04 med förvärkar imorse. Yes, tänkte jag! Nu händer det i alla fall något. De höll på en stund och jag somnade om efter någon dryg timma. Kände av det lite grann när Robert gick, men inte mycket. Kände mig ändå rätt positiv. Sen började det gå utför. Har inte känt något som ens liknar värkar sen dess, vilket gör mig nedstämd. Hade tänkt gå en promenad under dagen, men kollar ut och ser bara grått och regn, vilket gör mig mer nedstämd. Har precis tvingat upp mig själv ur sängen, hade helst legat där hela dagen tror jag. Robert ska träna efter jobbet och kommer hem till kvällen. Middag själv gör mig nedstämd. Kom på att jag måste ringa försäkringskassan också, vilket gör mig nästan helt knäckt. Orka.

Men mitt i allt detta så finns han som min ljusglimt.  Nu ska han komma hem med lunch till mig så vi kan äta tillsammans. Finare människa finns inte på denna jord ♥♥♥

Tror jag återkommer imorgon när jag är mer positiv. Känns bättre så.

2 kommentarer:

  1. Hej Nina!
    Vilken mysig blogg du har!
    Vi undrade precis om det hänt något:)
    Ha det så bra så länge och lyckas till med allt, vi får följa dig här!

    Kram "Praktik Helena"

    SvaraRadera
  2. Hej Helena! Va roligt att du hittat hit! Nä, här händer det inte mycket. Förutom att jag redan behövt ringa försäkringskassan, innan bebis ens kommit. Känns lovande för framtiden :-) Hälsa alla!
    Kram

    SvaraRadera