Nina och Robert

Nina och Robert
bröllop

tisdag 15 mars 2011

PS

Till min stora lycka börjar ju Desperate Housewives idag och Grey's imorgon. Det är fint det. Och The Event är också imorgon. Hur ska jag hinna med en bebis och detta tv-schema i vår?

Mindre fint är att Robert för någon vecka sedan uppmärksammade att jag faktiskt fått några bristningar på magen. Såg dem inte själv och hade börjat tro att jag skulle klara mig. Egentligen är det ju inget att bry sig om men känns ändå lite trist. Ska trösta mig med ett glas äppeljuice!

3 kommentarer:

  1. De kommer se värre ut efter förlossningen och sen börjar de blekna bort. Mina syns knappt färgmässigt längre och Oskar blir fem månader nästa vecka.

    Kul att läsa om dig, följer med spänning!

    SvaraRadera
  2. Ja, vi får hoppas de försvinner fort. Kul badsäsong 2011. Alla extrakilon + bristningar!

    SvaraRadera
  3. Med en bebis i famnen så tror jag inte att folk tänker så mycket på det men man känner sig ju inte speciellt het som nybliven mamma tyvärr.

    Mina extrakilon försvann på mindre än tre månader :-D så jag hoppas dina går fort med.
    Sen sitter kilona sen innan kvar tyvärr...

    SvaraRadera