Nina och Robert

Nina och Robert
bröllop

söndag 20 mars 2011

Sköna söndag

Väldigt bra söndag än så länge. Lugn morgon, åkte sedan till Roberts föräldrar och fikade på blåbärspaj. Det fick mig att längta till sommaren när man kan plocka sina egna blåbär. Vi har väldigt mycket blåbär i skogarna runt oss så det kommer säkert bli en och annan paj då. Tittade in på Kappahl också. Blev medlem i Coop Medmera ganska nyligen och fick då rabatt på Kappahl som skulle gå ut den 24:e mars. Lika bra att använda. Blev två söta pyjamasar, en body och en mössa. Jag har sagt det förr men nu ska jag inte köpa mer innan bebis är här. Idag är det exakt sju dagar kvar. Om vår bebis är lik mig och Robert kommer den på utsatt datum (Nä, klart jag inte tror det på riktigt). Både Robert och jag är nästan sjukligt punktliga, vi hatar att komma för sent. När vi ska åka tåg t.ex. är vi gärna på stationen 30-40 min innan tåget igår, ifall att. En gång missade jag nästan ett tåg p.g.a. den härliga Göteborgs-trafiken, och jag mår fortfarande dåligt när jag tänker på det, även om jag hann i tid... 

Robert är för övrigt i väg och spelar match nu, förhoppningsvis sista matchen innan Hebbis dyker upp. Har tjatat om att han måste lämna telefonen till någon som kan svara snabbt (han är målvakt och kan därför inte kolla av telefonen mer än i periodpauserna) så nu sitter en lagkamrat med telefonen i handen ifall jag behöver ringa. Känns inte så idag, men det är tryggt att veta att jag kan få tag på honom. Nu ska jag kolla skidskytte!


Så litet och sött!

Blev nästa chockad imorse när mobilen förkunnade att jag är i vecka 40! Jisses!


3 kommentarer:

  1. Jättefina grejer! Vad har ni köpt för storlekar?

    Oskar hade 50 i mer än två månader 56 i drygt en och 62 har han nästan vuxit ur nu på några veckor.

    SvaraRadera
  2. Har köpt mest 50/56. Sen har vi fått lite blandat från andra, även köpt lite i 62 själva men inte speciellt många plagg. Dessa pyjamasar var 50/56 men jag tyckte de såg stora ut.

    SvaraRadera
  3. Pyjamasar får gärna vara stora, det blir så krångligt att få ur benen om de inte är det :-)

    Vi hade inte köpt något nästan i 50 så vi önskade oss det av familjen. Jag trodde ju att jag skulle få en 55cm lång 4½kilosklump inte en liten tunn sak som gick ner till 2½ kilo. :-D

    SvaraRadera