Nina och Robert

Nina och Robert
bröllop

lördag 19 mars 2011

Tassimo

Varje jul och födelsedag har jag samma problem med att köpa något fint till Robert. Varje år bestämmer vi en summa vi inte ska gå över, men det är aldrig någon av oss som håller oss till den. I år slet jag mitt hår när jag försökte komma på något fint att köpa. Efter att ha köpt julklappar och födelsedagspresenter till varandra i snart 10 år är det inte så konstigt att det till slut inte finns fler förslag... Tillslut föll valet på en kaffemaskin, Tassimo. Jag dricker knappt kaffe överhuvudtaget och Robert brygger aldrig en kanna för att själv ta en kopp, utan bara om vi får besök. Perfekt med en kaffemaskin, då kan han ta sig en kopp när han vill. Dessutom gör den te och choklad också! Nu har vi haft den sen i julas och är riktigt nöjda! Jag har t.o.m. börjat dricka Macchiato, det är riktigt gott! Och så chokladdrycken som är gjord på Marabous mjölkchoklad! Mums! 

 

2 kommentarer:

  1. Hört bra om denna maskin och mums vad gott med chockladdryck :)
    Tack för gratulationen vännen.
    Kram Nina.

    SvaraRadera
  2. Ja, den är väldigt bra måste jag säga!!
    Verkar som du hade en fin kväll med restaurangbesök! Härligt! Kram

    SvaraRadera