Nina och Robert

Nina och Robert
bröllop

torsdag 17 mars 2011

Dagens glasstips

Fick för några dagar sedan tips om en ny glass av min fina vän Hannah. Idag i affären passade jag på. Det blev en Daimstrut Pear Dream, och det var ett riktigt bra tips! Jäklar va god! Det kommer definitivt bli en favorit i sommar. Det är som en helt vanlig daimstrut fast med päronglass istället för vanilj. En riktig höjdare! 5 toasters som Benjamin skulle sagt!

Såg ett par från föräldragruppen utanför affären, de kom gående med sin lilla barnvagn och då blir man rätt avundsjuk. Jag visste att de fått, tror t.o.m. det var nästan en månad sen. Hon var några veckor före mig, plus att deras lille pojk kom ca 3 veckor för tidigt dessutom. Jag är en av de sista i gruppen som ska ha, det var bara ett par som ska ha några dagar efter oss. Men jag vill NU! 

Bilden är från GB.se 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar