Nina och Robert

Nina och Robert
bröllop

torsdag 17 mars 2011

Tulpaner

Inte riktigt lika fint väder idag som igår, men det ska nog gå ändå! Dagens projekt blir att åka till affären och handla lite. Hade tänkt hämta ut mina böcker också, men eftersom jag fick en bok av Robert igår känns det inte lika bråttom, plus att det kan bli tungt att bära hem 3 inbundna böcker + lite matvaror. Så jag tar böckerna en annan dag. 

Bland det bästa som finns denna årstid är att köpa en stor bukett tulpaner att piffa till hemmet med! Har dessutom en blomstercheck som jag fick av mamma på Alla Hjärtans Dag att använda, men har tyvärr inget Interflora i närheten. Kanske inte kan låta bli tulpanerna ändå när jag handlar, om det finns några fina färger idag. Nu ska jag ringa Babyproffsen och säga att vi hämta barnvagnen på lördag! Tjoho!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar