Nina och Robert

Nina och Robert
bröllop

onsdag 30 mars 2011

Så mycket bättre

Ännu en dag närmare Hebbis ankomst. Skönt, och det har varit en bra dag. Mindy har varit mitt sällskap hela dagen, vi tog en lång promenad och åkte sedan till affären och jag handlade bara sånt jag tycker är gott! Det tyckte jag att jag var värd. Försöker röra på mig i hopp om att det ska leda bebisen i rätt riktning. Har inte direkt märkt någon skillnad men det känns bättre mentalt i alla fall. Jag har trott att det stora datumet kanske kan bli den 1:e april, men nu börjar jag tvivla. Jag känner ju ingenting förutom alla dessa sammandragningar. De är ju många och kommer ganska ofta men jag sätter inget hopp till det innan det kommer mer förvärkar.

Nu ska jag ägna resten av kvällen till min karl, och bara ha det gott med mys och glass (krossad choklad - mums!)

3 kommentarer:

  1. Skönt att du kände dig bättre och tack Mindy att du fanns där idag när Nina behövde dig, ovärderligt! Jobbigt att vara långt ifrån, men på söndag är vi närmare då vi kommer till Gbg! Kram
    Mamma

    SvaraRadera
  2. Ja, idag var en bättre dag! Imorn ser det ut att bli dystert väder, men jag peppar mig själv redan nu att vara positiv! :) Inget blir ju bättre för att man deppar! Ska bli trevligt att ses på söndag, jag hoppas ju så väldigt att ni ska få träffa Hebbis då. Vi får hålla tummarna för det!

    Kram

    SvaraRadera
  3. Har en känsla av att Hebbis tänker komma ut natten till söndag :-D

    Låter som du haft en härlig dag och du är helt klart värd allt du tycker om!

    SvaraRadera