Nina och Robert

Nina och Robert
bröllop

onsdag 23 mars 2011

Pepp

Sov som en stock inatt och känner mig därför lite mer peppad till dagen än vad jag gjorde igår. Idag ska dagens projekt bli att göra rent i kylen. Funderar även på att ta en titt i linneskåpet. Det är överfullt med handdukar och lakan, så det knappt går att stänga. Det måste gå att organisera bättre på något sätt. Känns verkligen som jag "boar" just nu. Jaja, så får det väl vara då!

Hos barnmorskan igår berättade jag att magen flera gånger om dagen blir spänd och hård som en boll. Samtidigt flyttar sig bebisen och putar ut på höger sida av magen (ser väldigt roligt ut). Jag trodde bara att det var bebisen som rörde sig fram och tillbaka men hon informerade mig om att det var sammandragningar jag kände. Hade jag inte en aning om! Allt är ju nytt första gången man gör detta och eftersom detta inte alls gör ont (känns bara lite obehagligt och jag måste luta mig lite tillbaka) har jag inte tänkt så mycket på det. Hela eftermiddagen och kvällen igår höll det på så, och även nu på morgonen men jag vet inte om det är ett tecken på att något är på gång?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar