Nina och Robert

Nina och Robert
bröllop

tisdag 22 mars 2011

Craving

Just nu är jag toksugen på en stor, härlig fruktsallad! Det får bli imorgon istället. Får hoppas apelsinerna fortfarande är saftiga, mycket hänger på dem om fruktsalladen ska bli god. Dessutom måste man ha mandariner på burk i, annars blir det inte lika gott! Det tråkiga i det här huset är att jag alltid måste göra två sorters fruktsallad eftersom Robert är allergisk mot stenfrukter. Så han brukar få en med typ bara apelsin, banan och persikor på burk.

 

4 kommentarer:

  1. Känner igen det där med diffusa förvärkar..det är ju en känsla att det börjar ske nåt! vill gärna veta hur det gick hos barnmorskan! Och hade jag tid så skulle jag ta mig en fruktsallad!
    Puss Mor

    SvaraRadera
  2. Inatt sov jag som en stock så då kändes jag ingenting. Däremot har jag sammandragningar mest hela tiden, men de gör inte det minsta ont. Puss

    SvaraRadera
  3. Mums vad gott & fräscht med fruktsallad, tack för tipset! ska inhandla lite ingredienser imorn :)
    Hoppas att du & magen mår fint.
    Kram Nina.

    SvaraRadera
  4. Ja, gör det! Hade verkligen dille på det ett tag och åt på tok för mycket fruktsallad :-) Nu var det ett tag sen så nu kan jag gott unna mig det! Både magen och jag mår bra, dock börjar jag tröttna på väntandet men det verkar inte bekymra magen det minsta! Kram

    SvaraRadera