Nina och Robert

Nina och Robert
bröllop

tisdag 21 februari 2012

Vår i luften

När jag kom utanför dörren idag kändes det som vår i luften. Strålande sol och några plusgrader. Tyvärr lite kall blåst emellanåt men mestadels njöt jag stort! Tog en lång promenad med en trött tjej som somnade direkt vi kom ut. Gick lite kringelikrok och omvägar för att hon skulle få sova länge. Tillslut var jag ändå nästan framme vid affären och satte mig på en bänk för att jag visste att hon skulle vaknat så fort vi kom in i affären. Hann inte sitta så länge innan hon slog upp sina stora bruna. Skönt att hon fick vakna av sig själv och inte bli väckt i alla fall. Traskade in och handlade. Alla köpte semlor.

Precis innan jag skulle gå in i affären såg jag att det fanns en smörgåsbutil bredvid så jag stack in där och köpte mig en grillad sub med rostbiff som lunch! Yum! I övrigt har det varit en helt vanlig dag. Förutom att jag sagt hejdå till R som åkte hem idag. Tråkigt, men vi ses ju på fredag (han är inte hemma på torsdag när vi kommer ner).

Min lilla tjej är så duktig, vill stå hela tiden och nu kan jag släppa henne långa stunder och hon bara står kvar. Försöker få henne att ta ett steg framåt för egen maskin men hon är inte riktigt där ännu men vill så gärna. Lilla tjejen är så duktig!! Här har hon kollat igenom ALLA morfars dvd-skivor.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar