Nina och Robert

Nina och Robert
bröllop

fredag 17 februari 2012

Hemma

Ja, nu är vi här. Skönt! Höll fisen vaken hela förmiddagen för att hon skulle sova gott i bilen. Det gjorde hon, i en timme. Sen vaknade hon och var glad, vi lekte och sjöng i bilen. Sen stannade vi i Götene där hon fick välling. Hon var så trött när vi satte oss i bilen igen och var nära att somna flera ggr. Men damen hade bestämt sig för att inte sova mer och så blev det. Däremot gnällde hon lite istället så jag tröttnade och tog över ratten så pappa fick sitta bak och underhålla.

Nya stolen känns jättebra! Hon sitter kanon, lagom bakåtlutad både för vaket tillstånd och sovande. Tror vi gjort ett riktigt bra köp! Nu blir det snart enchiladas och På spåret. Förhoppningsvis sover Thea som en gris. (man kan ju alltid hoppas)

4 kommentarer:

  1. Ser mysigt ut i mormors famn :).

    Vad roligt att det funkar bra med nya stolen! Skall bli kul att testa den när ni kommit hem. Och om vi köper en likadan då kan väl Robban sätta in den kanske.. Han vet ju redan hur man gör ;).


    Ha en riktig mysig helg!
    Kram till er och mormor och morfar!

    SvaraRadera
  2. Ja, hon är mycket förtjust i sin mormor :-)

    Haha, vi får väl se om han vill ställa upp på det :-) Han berättade nämligen att han bett JP om hjälp att sätta in vår och fått svaret "Jag kan inte sånt där". "Tro inte att jag tänker hjälpa dem sen då" sa han till mig när han kom in efter 1 1/2 timmes slit. Hahaha, men känner jag min gubbe rätt så ställer han nog upp ändå ;-) kram kram!!

    SvaraRadera
  3. Glömde skriva att jag visade filmen på skrattande Valter för mamma igår och hon tyckte han var så söt! Lilla gubben, så go! Hoppas allt är bra med er! Kram

    SvaraRadera
  4. Haha vad rolig han är :) :).
    Ja visst var han go. Vi klippte dock bort slutet när han blev rädd och började nästan gråta när Jukkis och jag började skratta helt hysteriskt :). Men gjorde en aaha till och avstyrde gråten :).
    Kram till er!

    SvaraRadera