Nina och Robert

Nina och Robert
bröllop

tisdag 21 februari 2012

Fettisdagen

Massor av semlor på teve :-) Ja, vi svenskar älskar verkligen vår semla! Bland det godaste som finns i semmelväg tycker jag är semmeltårta. Riktigt smaskigt! Jag behöver köpa mer mandelmassa och grädde för att fixa till våra semlor idag. Får hoppas det inte är slut på mandelmassa. I så fall köper jag färdig. För en semla idag, det måste man bara ha!

Igår fick jag en lugn och skön fika med systrarna Hansson. Så himla mysigt, som förr i tiden fast med andra erfarenheter i bagaget. De tyckte så klart det var trist att inte T var med, men H skulle eventuellt bjuda på lite mat imorgon och då får ju liten vara med såklart! Ja, vi stannar alltså kvar några dagar och åker ner med mamma och pappa på torsdag.

Idag skulle jag lunchat med bror men det blir nog en kaffe i eftermiddag istället. Om en stund ska jag och T gå ut. Hon är trött så jag hoppas hon sover i vagnen. Ska handla då varken jag eller hon har lunch. Sen hem å käka och så eventuellt möta mormor och hennes barn från jobbet i en lekpark. De skulle på utflykt och då kom vi på att vi kunde mötas upp så får T gunga lite. Vi får se vad dagen ger helt enkelt. Solen börjar titta fram och det ska bli uppåt 5 plus idag. Ljuvligt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar