Nina och Robert

Nina och Robert
bröllop

torsdag 16 februari 2012

Stressigt

Tvättat. Så kan man sammanfatta dagen. Fyra tvättat tror jag det blev idag. Nu har vi rena kläder att packa ner i alla fall. Åker till mormor och morfar (Theas alltså) imorn. Passade på att dammsuga och städa lite också. Det var fint tills T vaknade efter sin lur. Det tar ungefär 10 min innan ett nystädat rum ser ut som kaos när hon är med.

Nu på kvällen blev det lite stressigt. Katter som skulle lämnas, natta Thea, göra katrinplommonpure, duscha, vika tvätt, kom på att jag inte valt klart de 100 bilderna och erbjudandet håller inte tills vi kommer hem igen och ansökan till Försäkringskassan som borde göras (det blev dock inte gjort).

Både jag och R är helt slut idag. T krånglade inatt och när hon väl somnade började en katt bråka med mig istället. Zorro var en hårsmån från att få en enkelbiljett till Blå Stjärnan. R var hemma tidigt idag men monterade bilbarnstol länge. Varken enkelt eller kul tydligen, vilket vi förstod innan också. Nu är den på plats i alla fall! Gud vilken spretigt inlägg. Hade 100 grejer att säga och ville få ur mig allt samtidigt.

Avslutar med bild på Thea när vi packar hennes väska inför stundande resa. Fast hon var mest intresserad av ett par regnbyxor i storlek 92 som hon fick i julas.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar