Nina och Robert

Nina och Robert
bröllop

onsdag 15 februari 2012

Shoppinglista

Om några veckor ska jag och Carro ta oss en tur till Gekås igen. Nu var det ett tag sedan sist, och man börjar bli sugen :-) C lyckades deala till sig att få testa en sprillans ny Toyota Avensis under en hel vecka (med fria mil och full tank) genom Smartson Testpilot och det betyder ju att resan inte kostar oss nåt, och då blir det ju helt plötsligt mer än självklart att vi måste åka! Nu sitter jag och filurar på vad jag ska köpa. En termometer, saxar, matningsskedar till T, nappar, förvaringsburkar, kalsonger och strumpor till R, spegel till bilen (vi ska ha nya bilstolen i baksätet och då är det bra med en spegel så man ser henne), baslinnen till mig och temuggar är det som finns med på listan än så länge. Nöjd att jag kom på muggarna, gillar inte mina som jag har och har länge velat kolla på nya. Hoppas de har nåt fint! Och så förbrukningsvaror såklart. Våtservetter, rakgel, shampo/balsam, tamponger m.m. Har ni några andra bra tips? Nåt ni alltid passar på att köpa när ni besöker Ullared?

6 kommentarer:

  1. Jag lääängtar :).
    Något som jag kom på när jag läste temuggar.. När vi fikade utomhus sist så sa du att du ville köpa plastmuggar :).

    Kram

    SvaraRadera
  2. Just ja!!! Var på väg att köpa på Ica häromdagen men skippade ändå. Det ska jag kolla efter. Tack så mycket!!!

    SvaraRadera
  3. Halkstrumpor till T - Deras förlorar inte halkskyddet så lätt som många andra
    Plastglas som ser ut som riktiga (bra när T vill börja dricka själv, vi har skaffat både vanliga och vinglas)

    Och kolla på leksakssortimentet, brio är 30-50%billigare där tex

    SvaraRadera
  4. Det finns fina och billiga lampor och lampfötter på Ullared dock inte så fina skärmar när vi var där. Ni kanske har nya fönster att fylla upp? =)

    Ha så kul!
    Kram Tsi

    SvaraRadera
  5. Halkstrumpor fick jag just ett nytt gäng ifrån Theas farmor. Hon köper den på Edels i Angered och de är kanon. Men plastglas ska jag kika efter.

    Åh va bra att du sa det TSI!!! Ja, det har vi. Har klagat på att det saknas lampor här sen vi tog ner alla julsaker. Ska kolla efter det. Om man inte gillar skärmarna borde man väl kunna köpa bara fötter och kombinera med Ikeas skärmar??

    SvaraRadera
  6. Exakt! Så har vi gjort.. Eller jag har gjort egna skärmar men använt fötterna.. =) Pysslig som få nu när tiden finns.. Ha en mysig helg nu!!
    KRAM

    SvaraRadera