Nina och Robert

Nina och Robert
bröllop

söndag 5 februari 2012

Alingsås

Igår var vi bjudna hem till familjen Angrell i Alingsås. Vi åkte efter att Thea sovit sin eftermiddagslur, runt 16.30. Det är ju en bit till Alingsås så vi har nog inte framme förrän närmare 17.30. Då blev det käk, jättegod turkisk mat och vi åt så mycket att man skulle behövt mjukisbrallor på sig efteråt. Trots att jag ätit mig proppmätt fick jag i mig en bit av Sannas supergoda kärleksmums. Hon hade lagt upp bild på Facebook häromdagen så jag kunde bara inte tacka nej, trots att jag ätit så mycket innan. När klockan var 20 och Thea fått kvällsvällingen åkte vi hemåt. Trodde verkligen kvällen skulle bli kaos, då hon ju självklart somnade som en sten i bilen. Men hon sov en halvtimme, vaknade när vi stannade bilen utanför Coop och var vaken tills vi kom hem. Väl hemma tog det kanske 45 min innan hon somnade för natten, och det är ett bra betyg! Trodde hon skulle vara vaken halva natten bara för att hon fick en god lur i bilen, men icke! Sen sov hon oavbrutet till 08. Robert hade varit uppe en gång och gett nappen men annars nonstop. Galet! Andra natten i rad hon gör så, njuter så länge det håller i sig!

Idag blir det träning. Jag ska träna pass på Sportlife och Robert har match. Blir lite tajt om tid, men R kommer lite sent till samlingen (de samlas alltid en timme innan matchstart) och då gick det att lösa. Gillar när det går att lösa så vi båda hinner göra saker vi vill. Trist att man inte hinner umgås så mycket men vi får ju kvällen i alla fall! Och ikväll hoppas jag vi kan kolla på film, såg att en film jag velat se länge äntligen kommit ut på Headweb!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar