Nina och Robert

Nina och Robert
bröllop

tisdag 28 februari 2012

Ett väldigt spring

Tror jag blir galen på Cesar. Så fort jag kommer ner för trappan på morgonen börjar han jama om att få gå ut. Ibland har jag tid och ork att släppa ut honom direkt, ibland inte. Släpper jag inte ut honom fortsätter han bara jama och jama och jama... När man släpper ut honom kan han få för sig att han ska springa ut och in. Jag vägrar hålla på och släppa in och ut honom heeeela tiden och då är vi tillbaka till ruta ett med jamandet istället. Dessutom är han ett riktigt busfrö och hittar på både det ena och det andra därute. I lördags fiskade jag upp honom från grannarnas altan då han hoppat över räcket och stod där och såg lycklig ut. Linorna är inte så långa att de ska kunna komma över till någon annans tomt men altandörren stod öppen i lördags och jag fäster linorna i handtaget på dörren just nu, så då fick han helt plötsligt lite mer lina och det utnyttjade han direkt... Kommer bli en vår fylld med att springa efter både barn och katter....

2 kommentarer:

  1. Hejsan! Hittade din blogg på nätet när jag kollade Nestles gröt. Hur har det gått med det? Undrar om du kanske är sugen på att byta länk på bloggarna? Hojta till om du är sugen! Hur gammal är din lilla? Min är 8,5 månad. Ha det bra!!!

    SvaraRadera
  2. Hej! Va roligt att du hittat hit! Jo, efter att ha letat i flera affärer hittade jag den tillslut. tyvärr hann jag inte testa den utan glömde kvar den hemma hos mina föräldrar (som bor 30 mil bort) så jag får helt enkelt köpa en ny och testa. Vi kan gärna byta länk, ska kika in på din blogg nu! Min lilla blir 11 månader den 5:e mars. Alltid roligt att läsa bloggar där barnen är i nära ålder till ens egna! Ha d så gott!

    SvaraRadera