Nina och Robert

Nina och Robert
bröllop

söndag 26 februari 2012

Lugnet hemma

Idag har jag bara varit hemma, och va skönt det har varit. Vi har städat, jag har paketerat de kläder jag fått sålt på Tradera och ska lägga på lådan imorn, haft besök av Jukkis & Valter, lekt massor med fisen och även tagit det lite lugnt i soffan. Finns så mycket jag vill fixa med här hemma just nu. Vill göra om sovrummet, köpa mattor till övervåningen, fixa bildförstoringar och sätta upp lite tavlor i Ts rum (och även hennes hand - och fotavtryck). Men allt går ju inte att fixa samtidigt och just nu verkar vi överens om att satsa på sovrummet. Vi får väl se vad det blir!

Imorgon ska jag och C åka till Ullared. Ska bli kul! Håller tummarna för att det är lite folk! Vi åker först på eftermiddagen och kvällarna på Gekås brukar vara ganska lugna. Listan har blivit ganska lång, men en del grejer ska jag bara kolla priset på och eventuellt köpa om det är mycket billigare. Ni lär får en rapport när vi är hemma igen :-) Bjuder på en bild på lilla T iklädd en väldigt fin jeansdress hon fått av farmor och farfar.

3 kommentarer:

  1. Oerhör gullig dress. Vad fin hon är! Ha så kul i Ullared!

    SvaraRadera
  2. Javisst är den fin? Tack så mycket! Det blev en hel del shopping :-) Kram

    SvaraRadera