Nina och Robert

Nina och Robert
bröllop

fredag 24 februari 2012

Sulky

Jag älskar ju min Emmaljunga Nitro City som ni ju läst om tidigare. Men ju större tösen blir desto mer sugen blir jag på en sulky. I sommar t.ex. hade det känts skönt med en mindre vagn att ta med när man kanske inte ska gå långpromenad men ändå behöver en vagn med. Vi kikade lite som hastigast när vi var iväg och köpte bilbarnstolen häromveckan. Vi båda tyckte att en modell från Carena såg trevlig ut. Har inte direkt läst på om den, men den gick att fälla till nästan helt liggläge, hade en liten varukorg under, var bekväm att köra och verkade bli ganska liten när man fällde den. För det är mest det som gör att jag funderar på en sulky. Ja, jag vet inte... Vi får väl se om det blir någon eller inte, framåt sommaren. Kom gärna med tips ni som har/har haft sulky! 

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar