Nina och Robert

Nina och Robert
bröllop

onsdag 1 februari 2012

En sån dag

Nej, det blev ingen rytmik idag. Fis var vaken mellan 04-06 och vaknade sedan för dagen 07.30. Då mådde jag illa å hade huvudvärk för att jag sovit så dåligt så det blev att stanna hemma. Vi promenerade till torget och handlade och uträttade lite ärenden istället. Jag ramlade på väg dit så jag måste verkligen skaffa broddar (tur att jag höll i barnvagnen, annars hade det blivit en praktvurpa). Sen har jag städat huset (nedervåningen iaf) och försökt hålla Thea på gott humör. Hon har varit lite gnällig idag, troligtvis av trötthet. Nu sover hon i alla fall och hoppas hon fortsätter så en stund till.

Bjuder på en bild av en glad unge som upptäckt att pappa glömt stänga skjutdörren till tevebänken. Så. Mycket. Roligt. Därinne.

2 kommentarer:

  1. Vi var på rytmik för första gången igår. Väldigt trevligt! Oliver älskar musik och när man sjunger för honom.
    Köp broddar!! Det gjorde jag! Är livrädd att trilla och tappa vagnen!

    SvaraRadera
  2. Kan tänka mig att det är väldigt kul! Thea älskar också när man sjunger och spelar musik. Ja, ska fixa broddar i helgen. Var ute och halkade idag igen, men då hade jag turen att få låna ett par broddar av en kompis, mycket lättare att gå då!

    SvaraRadera