Nina och Robert

Nina och Robert
bröllop

söndag 12 februari 2012

Jakten på broddar

Idag har jag fortsatt min jakt på broddar. Först till en annan Ö&B men ingen lycka där heller. Sedan Biltema. Där fanns det massor med broddar! Långa rader med broddar till ett bra pris (79kr). Problemet är att jag inte har storlek 46-48. Fanns inte ett par i mindre storlek. Efter detta besöket började jag misströsta och insåg att det nog är slut på broddar helt enkelt. När jag kom hem kom jag på att Stadium eller Intersport kanske har. Kollade på Stadium som hade för 129:. Enligt hemsidan ska det t.o.m. finnas kvar i alla butiker i stan, i rätt storlek dessutom. Så imorn skickar jag gubben på uppdrag efter jobbet. Trist att vi åkte förbi en Stadium idag som hade dem inne utan att tänka på att kolla där. Nå väl, återkommer imorn om det gått vägen eller ej....

3 kommentarer:

  1. broddar är en djungel och dyra kan de vara oxå

    Jag har Yaktrax och älskar dom - det bästa är att jag slipper ta av dom när jag kör bil. Kan inte köra med de vanliga tyvärr

    SvaraRadera
  2. Ja, verkligen. Bara mellan Apoteket och Biltema skiljde det över 100kr och broddarna ser exakt likadana ut...

    SvaraRadera
  3. Såg att Clas Olsson har några som såg vettiga ut med utbytbara dubb för typ 149kr
    Var inne och köpte en mätsticka för skor, det skiljer oxå enormt mycket beroende på ställe och ändå har de samma funktion...

    SvaraRadera