Nina och Robert

Nina och Robert
bröllop

fredag 24 februari 2012

Seriöst bloggande

Ber verkligen om ursäkt för kasst bloggande det senaste. Ni är så fina som läser och kommenterar och förtjänar bättre än det här :-) Får skylla på resan igår och att jag varit ensamstående sen i tisdags (haha, ensamstående med två fantastiska medhjälpare i mormor & morfar men ändå...) Nu är i alla fall min stora älskling på väg hemåt och jag lääääängtar!! Vi har bara pratat nån gång per dag och skickat sms så nu ska han få en stor puss och en lång kram när han kommer innanför dörren.

Lite siesta här just nu. Thea sover, mormor vilar, morfar ligger på soffan med en dator på magen, jag sitter här och bloggar, det kokar en stor kastrull med revben på spisen som är kvällens middag och diskmaskinen går. Enjoy the silence. 

När jag kom hem igår hade jag en gigantisk hög med post, roligt!! Bl.a. kom äntligen paketet från Barnens Bokklubb. Här får ni en bild på vad det innehöll. 

*Alfons tycker om...
*Alfons egna saker...
*Tummen leker
*Tummen får en kompis
*Max dockvagn
*Max Napp
*Milla-docka
*Mållgan-docka

Än så länge har bokpaketen inte varit så intressanta men nästa månad ska jag nog beställa så jag i alla fall beställt ett av de två paket jag bundit mig att köpa. Såg på deras hemsida att Kronprinsessan Victoria var medlem när hon var liten. Undrar om Estelle Silvia Ewa Mary kommer att bli det med?! Enda jag undrar över när det gäller bokklubben är att de tog en kreditupplysning på mig när jag gick med? Wtf?! Varför?

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar