Nina och Robert

Nina och Robert
bröllop

söndag 12 februari 2012

Arvegods

Idag har Robert rotat i förrådet och tagit fram sin älsklings Kanin och två av de miljoner bilar han har. Så nu kommer de till användning igen. Kanin ska få ta ett varv i tvättmaskin först, men jag tror Thea kommer älska honom :-) Dessutom har han en hel stad i Lego. Allt ligger i lådor nu men manualer ska finnas kvar och om några år får han sätta igång och bygga igen. Tror hans Lego är värt tusentals kronor, han hade verkligen ALLT! Kul för Thea och billigt för oss ;-)

6 kommentarer:

  1. Sötungen! :)
    ååh vad jag önskar att vår lilla kommer tycka om Lego. Det är ju så kul! :)

    SvaraRadera
  2. Fin kanin! Och bilar verkar ju vara hur kul som helst om man fråga vår grabb, eller snarare allt med hjul på. De ska vändas upp och ner och snurras på eller rullas på golvet.

    SvaraRadera
  3. Jenny - Ja, jag tror jag och Theas pappa kommer tycka det är minst lika kul som hon om hon blir en Lego-tjej :-)

    Johanna: Japp, bilar är poppis här med. Fast hon stoppar mest in dem i munnen än så länge.

    SvaraRadera
  4. Vilken flashback jag fick! Hade precis en sån kanin när jag var liten.

    SvaraRadera
  5. Linda: Jasså? Va roligt!! Kommer du ihåg var den är köpt? Robert minns inte, med trodde att det kanske var Ikea?

    SvaraRadera
  6. Jag minns både Kanin och allt Lego! Han hade verkligen en hel stad med Lego, och ett tåg som gick runt staden om jag inte minns helt fel. Ser fram emot att se om han får ihop allt igen.

    SvaraRadera