Nina och Robert

Nina och Robert
bröllop

måndag 6 februari 2012

Dagens första

Sitter i soffan och njuter av dagens första kopp kaffe (är det därför jag har huvudvärk tro?). Idag har vi haft en lugn förmiddag. Efter lite lunch mötte vi upp Carina & Oliver. Det blev som vanligt mycket snack om mat och diet men även lite annat avhandlades också. Efter promenaden gick vi direkt till BVC där 10-månaders kontroll väntade. När det går 2 månader mellan besöken är man rätt nyfiken på längs och vikt. Återkommer i ett annat inlägg vad resultatet var (hon blev ju 10 mån igår så jag måste ju skriva ett sånt minnesinlägg) men hon är ju ingen tungviktare direkt och jag hade hoppats att hon skulle ha gått upp lite mer men det har väl med att hon rör på sig nu att göra.

Idag blir det träning igen. Har ont typ överallt efter gårdagen. Insåg också att mina magmuskler verkligen inte existerar längre. Hela min kropp anstränger sig för att belasta andra muskler än magen så det är lite värre ställt än jag trodde men det är bara att köra på så kommer de väl tillbaka tillslut :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar