Nina och Robert

Nina och Robert
bröllop

tisdag 28 februari 2012

Shop 'til you drop

Rena drömmen på Gekås igår! Kändes som det bara var jag och Carro där typ :-) Vi käkade lax på deras restaurang och shoppade loss. Vi båda var rätt nervösa över vad prislappen skulle bli när vi stod där i kön. Blev ändå inte så farligt, landade runt 1200:- för mig. Fick med mig mycket hem. OBH Nordica hårklippare till R, underkläder och strumpor, trådlös termometer, 4 st muggar, 3 linnen till mig, nytt spjälskydd till Theas säng, förbrukningsvaror av olika slag, choklad, nappar, skedar, saxar m.m. Ja, det har ju verkligen mycket på det där stället och jag fick hindra mig själv flera gånger då det var mycket annat som lockade som jag egentligen inte behöver. Men tycker jag lyckades bra med mina inköp i alla fall. Dock besviken på en sak och det var när jag kom på att jag skulle kolla efter nya flaskor till SodaStreamen. Flaskorna har ju bäst före datum och våra är passerade med råge. Men tyvärr fanns det bara 0,5 liters flaskor till just Sodastream. Alla andra konstiga märken hade de stora flaskor till, så det var lite trist. Jaja, sånt man får räkna med på Gekås.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar