Nina och Robert

Nina och Robert
bröllop

tisdag 6 september 2011

Upp och ner

Efter en jobbig dag igår känns det bättre idag. Thea var på konstigt humör igår och det mesta under dagen sket sig...(utom hon som är förstoppad). Mammafikat blev det inget av då jag i princip fick vända i dörren då hon bara grät så fort vi kommit hem till A, istället gick jag hem i spöregnet och tyckte synd om mig själv. Efter halva vägen dök JP från 39:an upp på cykel så jag fick sällskap och det piggade upp i alla fall. Efter middagen åkte jag och Carro på 39:an till Backaplan för lite snabbshopping. Vi båda behövde nog få komma ut lite och vara ifrån våra små ett tag (så får man väl säga?), och jag kom hem med en tröja och ett nagellack i en nyans jag hoppades på att hitta så jag var nöjd. Imorgon är det BVC (5-månaders vaccinationen) och sedan föräldragruppsträff. Förhoppningsvis kan vi gå på träffen efteråt, men det är helt upp till snäckan. Verkar hon otröstlig och trött efter besöket så åker vi hem, verkar hon ta det med ro testar vi att åka till träffen. Det blir som det blir, helt enkelt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar