Nina och Robert

Nina och Robert
bröllop

lördag 17 september 2011

Sen kväll på Gekås

Tycker faktiskt det är ganska skönt att åka till Gekås på eftermiddagen, så som vi gjorde igår. Vi var framme strax efter fem, käkade en korv snabbt och gick in i varuhuset runt 17.30. Då har man 2 ½ timme på sig att gå runt, och igår var det alldeles lagom. I och med att vi var där för inte så länge sedan kände jag inte att jag behövde besöka varje avdelning. Babytillbehör är väl favoriten, där finns det mycket roligt att titta på, även om jag inte köpte så jättemycket. Och trots att jag höll så hårt i plånboken överskred jag min budget med 150:- (handlade för 650:-). Blev i alla fall ett par gardiner, ett duschdraperi, 6 st dregglisar, ett ställ att ha nappflaskorna i när man diskat dem, choklad, en bok till T, ett linne till mig, ett halvt lager med våtservetter, två tvålpumpar (en grön som ska passa i badrummet på nedervåningen, och en lila till badrummet däruppe) m.m. Mycket nöjd med inköpen hur som helst, och det verkade Carro vara med sina också.

2 kommentarer:

  1. Jajamensan det är jag :).
    Tycker vi får ta en runda dit i januari/februari så du kan få gå igenom inredningsavdelningen lite noggrannare och barnavdelningen igen så klart ;).

    Kram

    SvaraRadera
  2. Ja, det låter inte alls dumt! Kommer nog vara en lång lista på saker jag vill köpa då :-)

    SvaraRadera