Nina och Robert

Nina och Robert
bröllop

måndag 26 september 2011

Höstpromenad

Idag blev det en riktig höstpromenad för mig och T. Vi har vinterpimpat vagnen så nu är mjukliften omfixad till åkpåse, har satt tillbaka det goa lurvet som jag tog bort under sommaren, ska sätta på fler reflexer och så har vi satt på säkerhetsbågen eftersom damen nu sitter upp helt i vagnen ibland. 

  Vinterrustad vagn
 Mina favoritträd. De är bara så här underbart röda i några dagar, max en vecka innan alla löven är borta... Bäst att njuta nu! 
 Trodde först det var en död orm, men insåg att det nog bara är ett skinn. Ca 15 min senare på promenaden ringlade det en exakt likadan orm precis framför vagnen. Detta kanske var hans gamla kostym? Jag ogillar ormar hur som helst, de ringlar så fort och är bara läskiga.

2 kommentarer:

  1. Du har inte mött en orm i vattnet, då är de ännu snabbare! Minns du bryggan vid Hemsjön?! Och ormen mellan mig och den! HU!

    SvaraRadera
  2. Jodå, jag mötte en orm i vattnet vid hemsjön också! Riktigt jäkla otäckt!

    SvaraRadera