Nina och Robert

Nina och Robert
bröllop

fredag 23 september 2011

Lugn fredag

Denna fredagen var helt oplanerad, vilket är skönt. Men samtidigt kände jag att jag i alla fall ville ut å röra på mig lite istället för att sitta inne hela dagen. Man måste ju passa på när det inte regnar för en gångs skull. Skickade ett meddelande till mammorna på Facebook för att se om någon ville promenera. Carina nappade på mitt förslag så vi mötte upp henne och Oliver. Tog en lång runda runt Kärra och pratade om ditt å datt. Tillslut hade jag promenerat i nästan 1 timme å 45 minuter så det kan jag vara nöjd med. 

Robert kom hem tidigt från jobbet idag. De har en träningsmatch nu ikväll så för att vi skulle hinna äta middag m.m. blev det till att masa sig hem i tid. Vi åt middag, sedan försökte jag konstruera om liften i vagnen till en åkpåse och fixa lite med sittdelen så imorgon ska vi testa om hon kan sitta helt rakt upp i vagnen. När killarna åkt till matchen gick jag och T över till 39:an och kollade på Idol och åt favoritefterrätten. Strax innan 21 drog vi oss hemåt och Snäckan somnade nästan direkt. Nu är gubben hemma igen, känner mig trött så det blir nog sängen snart.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar