Nina och Robert

Nina och Robert
bröllop

söndag 4 september 2011

Tänder

Igår när jag skulle gå och lägga mig fick jag lite panik när jag insåg att det ju är nästa helg vi ska ha namnkalaset... Det betyder ju att det som ska fixas bör fixas denna helg, i veckan kommer vi inte hinna. Sen insåg jag också att det inte är så hiskeligt mycket som faktiskt ska fixas. Så idag åkte vi till ÖB och köpte engångsgrejer, servetter, kaffe, dricka m.m. Sanna kommer ju fixa med gofikat och maten kan vi inte handla förrän på fredag, så det känns ändå som läget är under kontroll. Tänkte nog skriva några frågor till en tipspromenad och behöver hitta en fin skrivbok där alla som kommer kan skriva ner en hälsning eller nåt gott råd till vår lilla tjej. 


Imorse upptäckte Robert att det kändes konstigt när Thea bet honom i fingret, nåt vasst stack honom och när vi kollade så fanns där två små vita riskorn. Gaddarna är på väg! Helt plötsligt känns hon så himla stor, med tänder på gång. Lilla stora tjejen. 5 månader blir hon imorgon. 

3 kommentarer:

  1. Ska bli så kul att få träffa er och tösen med risgrynen igen! Är det nåt vi kan göra eller ha med oss på fredag?

    SvaraRadera
  2. Vi tycker detsamma och längtar som sjutton! Nej, jag tror inte det. Men på fredag när ni kommer kanske vi kan ge oss iväg och handla grejerna som behövs till pastasalladerna. För ni var väl lediga båda två och skulle komma på dagen va?

    SvaraRadera
  3. Fasters lilla fis är så söööööööööööt!

    SvaraRadera