Nina och Robert

Nina och Robert
bröllop

söndag 11 september 2011

Namnkalas

Oj, vilken fullspäckad helg! Sorry för så dålig uppdatering, men nu är jag tillbaka med full kraft! I lördags var det då kalas för vår lilla snäcka. Roberts syster och hennes familj var så snälla att de lånade ut sitt hus i Alingsås så vi kunde ha kalaset där. Vi hade aldrig fått plats hemma hos oss, och det blev kanon att ha det i Alingsås. Ganska många bortfall blev det. Min bror och A var tvungna att ställa in i sista sekund och bara två av Rs systrar med familj var med. Men jag är så himla glad att mina föräldrar kunde komma trots förkylning. Och så var ju Theas faddrar med såklart också! Och lille Valter. Bjöd på pastasallad, och fika som Sanna fixat. Den underbara chokladcheesecaken och de små söta cupcakesen. Jag hade gjort en tipspromenad med frågor om Thea eftersom våra släkter inte direkt är såna som spelar, sjunger eller läser dikter. Det hade bara blivit krystat och dumt tror jag. Tipspromenaden var alldeles tillräckligt och Robert stod för priset, vilket hade glömt att köpa så han delade ut ett salladshuvud som blev över från pastasalladerna. Hans syster Anette som vann tävlingen försökte glömma det i kylen men det gick vi inte med på :-) Thea var på strålande humör, skrattade och var glad hela tiden. 



Stor och liten, men jag tror inte det tar lång tid innan Valter går om :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar