Nina och Robert

Nina och Robert
bröllop

onsdag 28 september 2011

Tisdag och onsdag

Igår hade jag massor att blogga om fick jag för mig, men så helt plötsligt var klockan 22.30 och jag la mig och läste istället. Nu kommer jag inte ihåg vad jag tänkte blogga om igår så då kör vi dagboksformen över dagarna som gått. Igår var vi hos Carro & Valter. Gick en rejäl promenad, hittade en ny väg att gå. Mycket mysig, lite lerigt på sina ställen men vi hade kunnat undvika de värsta lerpölarna om vi inte genat. Nästa gång tror jag vi hellre går runt istället. Idag var Carro & Valter hos oss (säg inte att vi inte varierar oss!). Först tog vi en promenad till affären. Handlade lite smått å gott och C postade ett paket. Väl hemma ringde Mindy och ville titta förbi, det fick hon såklart. Jag och Carro käkade lunch och fikade, Mindy ville inget ha så hon fick titta på :-) Sen fick jag höra rykten om att JP skulle baka kladdkaka på 39:an under kvällen och det ville vi ju inte missa. Med marschmellows och daim - mycket god! Ja, kära dagbok det var nog allt för dessa två dagar. 

På väg mot kladdkakan!!
 

1 kommentar:

  1. Haha skulle vart kul att se en efter bild oxå :).
    Kram

    SvaraRadera