Nina och Robert

Nina och Robert
bröllop

söndag 25 september 2011

Helg

Varför går helgerna så hiskeligt snabbt? Det är ju så skönt att vara två som tar hand om den lilla. Skönt att slippa bära på allting själv och typ gå på toa i fred :-) Men imorgon är det vardag igen och man vänjer sig ju snabbt vid det igen. Lördagen gick i skönt tempo. Promenad, slappa, middag hos Rs föräldrar. Thea fick bada badkar som hon älskar och vi åt god kalops. Idag har vi storhandlat och sedan åkte jag och Carro till Majorna för att gå på barnmarknad. Den var helt värdelös. I en pytteliten lokal, fullproppad med folk, inte mycket att ha alls på borden så vi var därinne i ca 4-5 minuter innan vi åkte hem igen. Då har man lärt sig det... Nu sitter jag och bevakar några av mina objekt på Tradera som går ut om några timmar. Hoppas hoppas men jag har inte haft turen med mig idag utan förlorade en budgivning tidigare. Dock tänker jag nog inte ge mig lika snabbt på denna overallen. Nä, nu blir det att hoppa in i duschen och hoppas att det hjälper mot huvudvärken jag har...

4 kommentarer:

  1. Hoppas huvudvärken gett med sig! Själv har jag ont i örat, sviter efter förkylningen..

    SvaraRadera
  2. Lycka till med auktionerna!

    Är nöjd med mina tre vunna auktioner än så länge (har inte fått grejerna än)

    SvaraRadera
  3. Mamma: Usch, det låter inte kul. Hoppas du känner dig bättre snart. Huvudvärken gick över igår kväll men nu är det dags igen... Jobbigt!

    Johanna: Tack. Vann de två jag allra helst ville ha så det blir spännande att se när de kommer med posten.

    SvaraRadera
  4. Härligt! Hoppas du blir nöjd

    SvaraRadera