Nina och Robert

Nina och Robert
bröllop

torsdag 15 september 2011

Shopping på g

Imorgon tänker jag och Carro sticka till Ullared och gå på Gekås. Men, var ni inte nyss där? tänker ni kanske då. Jo, det var inte så länge sedan men Gekås förtjänar ett besök med jämna mellanrum. Sist vi var där hade jag sjuhundra grejer att shoppa, det mesta till Thea. Då låg Valter fortfarande i Carros mage och eftersom hon inte visste att det var en pojke blev hon ju lite begränsad då. Så jag förstår hennes iver att få shoppa loss. Själv kommer jag hålla ganska hårt i plånboken (hey, har ju just köpt hus...) men några grejer finns med på min korta lista. Duschdraperi (vi kommer ju behöva två duschdraperier snart), dregglisar till T (halva priset jämfört med de flesta butiker i stan), eventuellt ett par gardiner om jag hittar något fint och kanske nån leksak till T. Men som sagt, ska verkligen spara på krutet och istället vara bra smakråd till Carro. Innan vi åker ska vi ta hand - och fotavtryck till våra fotoramar. Vi fick ju en av mina jobbarkompisar och så vi gav en till Carro & JP när Valter föddes. Ska bli kul och se om vi lyckas :-)

5 kommentarer:

  1. Ja ivrig kan man lätt säga att jag är! Kan bli farligt för min plånboksdel .
    Det lovar jag att vi skall göra Ritva! 

    Kram
    Carro

    SvaraRadera
  2. Ha det så roligt, köp en resesäng om ni vill ha ett tips, 350kr och bra storlek,och lätt att sätta upp

    De vettiga dreglisarna gick på 25 kr i Ullared jämfört med 33 kr i stan - inte sååå stor skillnad :-)

    SvaraRadera
  3. Vår snälla kollega Helena skänkte en resesäng till mig när T fortfarande låg i magen. Det var nog en från Ullared tror jag och den är kanon!

    Jag köpte samma dregglisar som sist, tjocka men ändå smidiga runt hennes knubbiga hals. 16,90:- jämfört med 39:90:- Det känns skillnad i plånkan, tycker jag :-)

    SvaraRadera
  4. wow! Snällt av Helena!

    De vi hittade som såg vettiga ut därnere var så stora i omkrets så de hjälper inte speciellt mkt :-D

    SvaraRadera