Nina och Robert

Nina och Robert
bröllop

torsdag 8 september 2011

Torsdag

Thea har inte fått feber av vaccinet den här gången heller. Dock var det något med henne imorse. Vi vaknade vid åtta och Thea var först glad som vanligt men blev ledsen när jag lyfte över henne till vår säng, så jag gav henne mat. Det hjälpte inte, hon grät varje gång jag tog i henne. Klädde på henne, matade lite till men det hjälpte inte. Så jag insåg snabbt att babysim inte var någon bra idé. Vet inte vad det var med henne, vi lekte och busade en stund och framåt elva la jag henne och hon sov gott i en timme. Efter det var hon en solstråle igen, så hon kanske bara var trött? Surt att missa babysimmet, men det går en kurs imorgon så vi ska gå på den istället. Carro och Valter kom förbi en sväng och sedan gick jag och Thea på en promenad. Nu sover hon igen (för tredje gången idag, så hon var nog trött) och jag tänkte ut minst 10 grejer jag skulle göra under tiden, men insåg att jag förtjänade en stund framför datorn istället. Det gör man ibland. 

3 kommentarer:

  1. Hängig efter vaccinering? Eller förkylning på G kanske?

    Då tenderar de ju att variera från timme till timme och sova massor

    SvaraRadera
  2. Ja, kanske något sådant på gång. Hon sov länge efter att jag skrev inlägget men var jätteglad och pigg hela kvällen tills vi la henne för en timme sen. Får se hur morgondagen verkar, förhoppningsvis är hon som vanligt. Vi ska ju ha namnkalas för henne på lördag, så hon får inte bli sjuk :-)

    SvaraRadera
  3. Vad roligt med namnkalas! De ska vi ha för Alma när vi har flyttat. Thea blir säkert pigg till på lördag. Säkert bara trött efter vaccinet. Hoppas ni får en rolig fest!

    SvaraRadera