Nina och Robert

Nina och Robert
bröllop

tisdag 13 september 2011

Stormigt

Börjar seriöst att tröttna på detta regnandet. Igår lyckades jag ändå gå en nästan två timmar lång promenad men idag har jag inte kommit utanför dörren. Träffade några i mammagruppen igår och det var skönt att äntligen kunna prata lite. Känns som en evighet sedan jag pratade med någon av dem eftersom vi fick vända i dörren sist. Imorgon gör vi ett nytt försök med föräldragruppsträff. Det blev ju inställt förra gången. Denna gång är det på BVC och det är en trygghet att kunna ha vagnen nära. Om hon blir så där ledsen som hon kan bli ibland funkar det att lägga henne i vagnen en stund så blir hon oftast lugn. 

Idag har det varit en riktig slappardag. Jag och T har som sagt inte gått utanför dörren, men haft besök av Carro och Valter. Vi försökte även få till att träffas nu under kvällen när killarna tränar men med två trötta och griniga barn att ta hänsyn till fick vi erkänna oss besegrade och stanna på varsitt håll. Så blir det ibland, men vi får göra ett nytt försök någon annan kväll när de tränar.

3 kommentarer:

  1. Det har stormat rejält här i Närke också, mest efter lunch! Inte så mkt regn, men riktigt blåsigt! Jag hade fullt sjå att ta mig hem på cykel vid 17-tiden!Hoppas på bättre väder im!

    SvaraRadera
  2. Ja vi får göra ett nytt försök på torsdag .
    Det var trevligt att ses under dagen i alla fall .
    Kram

    SvaraRadera
  3. Idag har det varit kanonväder här, sol och 16-17 grader. Fisen fick sova ute i vagnen, jättebra!

    Nån kväll ska vi allt få till nåt, Carro! Imorn blir det Ullared i alla fall! Så skoj!!

    SvaraRadera